5. marts 2009

Bare for sjov...

Jeg er ved at teste en ny type Instant Messenger service, Nimbuzz. Den giver mulighed for, at kontakte brugeren - i dette tilfælde altså mig - direkte fra en hjemmeside. Se f.eks. helt nede i bunden af denne blog, hvor mit Nimbuzz panel befinder sig. Du er velkommen til, at kontakte mig. Hvis jeg ikke er Online, kan du endda "Buzze" mig... Jeg ved ikke helt om det er smart, men indtil videre ser det meget fikst ud.

;)

Opdatering, lørdag 28.3.2009: Jeg har indtil videre opgivet Nimbuzz. Der er f.eks. ingen lyd, når man på pc'en modtager en besked. Det kan jeg ikke undvære, så indtil den lille detalje, og et par andre, er fixet kører jeg videre med Live Messenger.

Opdatering, onsdag 29.4.2009: Den nyeste version af Nimbuzz har stadig ikke lyd på. Nu har jeg imidlertid også droppet det på mobilen, så widget'en i bunden af min blog er taget væk.

Ingen kommentarer: