8. juni 2008

Flot....

Køreskole for Formel 1 kørere. 1. lektion:


1) Hvad betyder "rødt" i en lyskurve?
2) Hvad skal man gøre når man ser et rødt lys?
3) Hvad sker der hvis man ikke respekterer rødt?
4) Er det smart at blive ved at køre, når der er rødt?
5) Er der mon andre steder i forbindelse med biler, at rødt lys har samme funktion?

Køreskole for Formel 1 kører. Svar 1. lektion:

Elevnavn: Lewis Hamilton, McKaren...McLaren... ja,... det er dét...

1) Gi' den gas!
2) Full speed ahead!! Maximum charge!!!
3) Jeg respekterer ikke rødt og slet ikke røde biler fra spaghettiland, ihvertfald.
4) Ja ja,... jeg kan sagtens være der og min bil kan flyve, hvis ellers jeg har fart nok på.
5) Jeg synes der var en for enden af den der pitlane. Men det betyder vist ikke noget. For når man fører løbet, så har man nemlig forkørselsret. Hmm...nej det passer vist ikke... Øhhh... jeg blev blændet af solen så...faktisk.. Ja.. Ved nærmere eftertanke ved jeg ikke hvad der skete... Øhh... Hvor er jeg? Faaaaaaarr... Hjælp, de driller....

(Hamilton og Rosberg har begge modtaget en 10 placeringers straf i næste løb)

Ingen kommentarer: