2. august 2007

Windows Mobile 6 til HTC TyTN - nu på dansk

I går oprandt "først i juli måned" endelig... Jeg må konstatere, at der er mange der ikke rider samme dag de tager gummi på!! Fænomenet "først i juli" betød, at den længe ventede danske version af Windows Mobile 6.0, som "passer" til en HTC TyTN, blev frigivet. Ikke som man kunne forvente på den Dangaard-drevne www.qtek.dk hjemmeside, men på forum.xda-developers.com.

Jeg har ikke lige lyst til at ha' dansk i min telefon, for ved nærmere eftertanke, så synes jeg egentlig den Windows Mobile 6.0 jeg har virker superfint. Og...erhmmm.... English iz may bæst, ikk'...
:-)

Men jeg er da vældig spændt på at se, hvornår Dangaard har tænkt sig at præsentere os for den officielt officielle WM6.0 DAN...
Jeg byder ind med minimum 10 arbejdsdage, regnet fra i dag....men håber ikke jeg får ret.


:-S

Ingen kommentarer: