17. september 2007

Not not godt (dvs. ret godt....)

Kimi Raikkonen vandt sæsonens fjerde sidste Formel 1 løb - tilsyneladende det mest kedelige løb i år, da det lykkedes mig at sove det meste af løbet. Jeg så de sidste 10 omgange og at Kimi krydsede målstregen. Der er således en teoretisk chance for, at han kan vinde VM. Til gengæld er det helt sikkert, at Ferrari har vundet konstruktørernes VM. Tja,...vundet og vundet.... fået tildelt er vel mere rigtigt. Der var lige 535 millioner grunde til dét.... Jeg vil ikke vurdere på det rigtige, retfærdige eller det modsatte i størrelsen af McLarens straf i "den store spionsag", men udfra det jeg har kunnet læse mig til, så er det rigtigt at McLaren har snydt. Omtrent det eneste jeg kan huske fra min franskundervisning i skolen: "Le Crime ne pais pas"... og det gør snyd absolut heller ikke, Ron!

Ingen kommentarer: